14 lipca 2012 - Pierwszy dzień półkolonii na warszawskiej Legii odbył się zgodnie z założonym planem. Od godz. 9:00 w recepcji klubu weryfikowaliśmy naszych podopiecznych. Podzieleni na grupy, w zależności od umiejętności i wieku udaliśmy się na kort. Na treningu ćwiczyliśmy elementy techniczne podstawowych uderzeń tenisowych. Potem pyszne drugie śniadanie w restauracji „Return” na terenie naszego klubu. Śniadanko zjedzone i ruszamy na Agrykolę. Tam sprawdzamy wytrzymałość i kondycję grupy...

15 lipca 2012 - Niedziela na naszym obozie była pełna tenisa. Już od samego rana na kortach Legii trenowaliśmy poszczególne techniki uderzeń, począwszy od tych podstawowych - serwis, forhand, beckhand. Restauracja „Return” jak zwykle zaserwowała nam pyszne śniadanie i obiad. Po porannym treningu tenisa byliśmy w parku. Tam na kocykach rozciągaliśmy wszystkie partie mięśni. Po południu znów na kort, spragnieni tenisa i rywalizacji gramy pełne dwie godziny. Już tylko podwieczorek i wracamy do domów…

...zobacz więcej zdjęć

16 lipca 2012 - Poranek zaczęliśmy bardzo intensywnie. Po godzinie 9:00 byliśmy już na stadionie Agrykoli, gdzie każdy miał do pokonania biegiem nie mały dystans. Drugie śniadanie, chwila przerwy i znów na kort. Tym razem 2,5 godziny szlifowaliśmy naszą grę w tenisa. Po obiedzie spacer po Łazienkach. Niestety w drodze powrotnej złapała nas straszna ulewa. Na kortach pojawiły kałuże. Na szczęście mamy do dyspozycji salę klubową, na której zorganizowaliśmy ćwiczenia ogólnorozwojowe. W tym czasie kortowi szybko uporali się ze skutkami ulewy, doprowadzając korty do idealnego stanu. Już do podwieczorka graliśmy w tenisa. To był męczący dzień, ale wszyscy z niecierpliwością czekamy na kolejne treningi.

Letnia Akademia Tenisa

17 lipca 2012 - Tak chłodnego i deszczowego dnia tego lata jeszcze nie było. Zamiast gry na korcie, cały dzień - z przerwami na posiłki - korzystaliśmy z sali klubowej oraz siłowni. Najmłodsi rozciągali wszystkie partie mięsni, a starsi próbowali swoich sił na profesjonalnej siłowni, gdzie głównie rower i bieżnia w pełni były wykorzystywane. Mamy nadzieję, że po takim treningu wysiłkowym piłeczki tenisowe będą leciały z szybkością błyskawicy…

...zobacz więcej zdjęć

18 lipca 2012 - To już piąty dzień naszego obozu. Nawet najstarsi zawodnicy odczuwają w nogach wczorajszy wysiłek na siłowni, dlatego już od samego rana musieliśmy porządnie się rozruszać. Pogoda nas dzisiaj nie rozpieszczała, ale zdołaliśmy rozegrać wszystkie planowane treningi tenisa. Po obiadku bawiliśmy się na salce w „Monopol” i „Farmera”. Dla każdego była to nie lada gratka. Po zabawach relaksujących poszliśmy na korty tenisowe. Nie możemy doczekać się planowanej wycieczki na stadion Legii…

Letnia Akademia Tenisa

19 lipca 2012 - Wszyscy czekaliśmy na ten dzień. Główną atrakcją było zwiedzanie stadionu piłkarskiego Legii Warszawa Pepsi Arena. Byliśmy wszędzie. W szatniach piłkarzy, gabinetach odnowy biologicznej, muzeum klubu i w sklepiku, gdzie każdy mógł sobie kupić pamiątkę. Reszta dnia - zgodnie z planem. Deszcz i mokre korty nie przerwały naszych zajęć, bo mieliśmy do dyspozycji korty pod balonem.

20 lipca 2012 - Po porannym rozruchu na terenie Agrykoli i tenisowym treningu wybraliśmy się na długi spacer, który prowadził na Kopiec Powstania Warszawskiego. Wszyscy bez wyjątku dzielnie doszli na samą górę. Odczuwamy już trudy codziennych treningów, dlatego na szczycie kopca mieliśmy godzinkę odpoczynku. Po powrocie czekał na nas 2-godzinny trening tenisa.

...zobacz więcej zdjęć

21 lipca 2012 - Poranek zaczęliśmy standardowo, czyli rozruchem na korcie tenisowym. Później przedpołudniowy trening tenisa. Po obiadku wielki turniej! Dzisiaj dla wszystkich naszych podopiecznych zorganizowaliśmy turniej tenisowy, a dla najmłodszych ciekawe konkurencje sportowe. Po turnieju tenisowym poszliśmy na lody i gofry do Łazienek.

Wyniki turnieju:

Letnia Akademia Tenisa

22 lipca 2012 - To już ostatni dzień naszego obozu. Jak ten czas szybko zleciał… Niedzielny poranek upłynął zgodnie z planem. Zaczęliśmy od treningu tenisa. Większość obozowiczów była już zmęczona, więc po południu przedłużyliśmy sobie pobyt w Łazienkach Królewskich, gdzie dzieci stworzyły mini-survival. Po powrocie znów na kort, gdzie poodbijaliśmy niestety już ostatnie piłki…

Plan dnia - czwartek, piątek

15:00 – 17:00 trening tenisa
17:00 – podwieczorek
17:30 – gry i zabawy zespołowe

W sprawach dotyczących I turnusu Letniej Akademii Tenisa prosimy kontaktować się z trenerami:
Paulina Klimkiewicz - tel. 506 748 290

sezon letni
składy drużyn KT Legia Warszawa:

Skrzaty:  MISTRZ POLSKI 2015

Maks Kaśnikowski, Alan Bojarski, Patryk Stokowski, Sebastian Sowa, Adam Kulig, Michał Szoma (kapitan)

Kadeci: MISTRZ POLSKI 2015

Kacper Żuk, Tomasz Dudek, Daniel Michalski, Filip Kolasiński, Bartłomiej Andrzejczak, Artur Bochenek (kapitan)

Juniorki: MISTRZ POLSKI 2015

Weronika Falkowska, Ada Górczyńska, Alicja Sierzputowska, Kinga Psut, Marcin Kunicki (kapitan)

Młodzicy: BRĄZOWY MEDAL

Paweł Kaliszewski, Michał Suski, Maciej Ziomber, Pit Malaszszak, Dominik Dobaczewski, Marcin Domaszewicz (kapitan)